Rainy music

Am ascultat cantecelul pe alt blog si mi-a placut la nebunie. In mod ciudat, a reusit sa ma dez-deprime in aceasta zi hidoasa de marti.

mi-e dor de nisip intre degete, de zgomotul valurilor la mal, de mirosul de sare si ars.
mi-e dor de un drum lung cu masina, de dragul de a calatori nu de a ajunge undeva.
mi-e dor de poteci, de racoare, de miros de ciuperci
mi-e dor de cald, de inghetata pe bat, de dimineti cu cer senin si cald
mi-e dor de strazi noi, de piete mici, ascunse
mi-e dor de mersu in gasca la munte, de monopoly la 3 dimineata, de martini si tequila
mi-e dor de bunici, de lozurile pe care le primeam de Paste, de certurile amuzante dintre ei, de dulceata si ciuperci la borcan, de bobita
Mi-e dor pentru ca vina Pastele si sarbatorile sunt acu putin mai sarace in lipsa lor, dar mi-e dor si de vara, de vacanta, pentru ca stiu ca se apropie :d
mi-e dor de lucruri pe care nu le mai pot avea, dar si de lucruri care or sa vina iar :)

5 comentarii:

Ulsu spunea...

Si mie mi-e dor de monopoly, si de o bere pe podea si de un martini baut in camera de sus. De tequila NUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!! Stiti voi de ce!
Cand mai mergem si noi un weekend la munte? CA vine vara... Sa mergem si noi pe o poteca faina, sa facem un pic de nani pe iarba la soare.
PS Si mie mi-e dor de Boaba. Cum mergea el cu noi peste tot...

Roxana spunea...

pai si eu zic sa mergem...da e asa greu sa ne adunam acum...

ina bixade spunea...

Ia te uita, mie nu mi-e dor de nimic si nimeni in acest moment. Dar sint bine:)Noapte Buna!!!

Roxana spunea...

ma bucur pentru tine :). Mie mi-e dor de unele lucruri si oameni, dar pe de alta parte, si mie mi-e bine :d

Somn usor

Unknown spunea...

sursa, sursa! :))))))