Am fost la mareeeeee

M-am lenevit, de la cald. Ma gandesc tot mai mult la concediu, la ce va fi peste 3-4 saptamani si tot mai putin la ce fac azi.
In weekend, plus vineri, plus luni, am fost la mare. In Vama, obviously. Nu pentru ca imi place in mod deosebit, ci pentru ca restul statiunilor nu-mi plac deloc.

Vama este minunata vineri si duminica seara, cu plaja aproape goala, cu cer rosu, cu muzica linistita, fara imbranceli la terase. Cu muult calm. E minunata luni dimineata, cand poti sa te duci la plaja si nu iti tipa 3 terase in cap in acelasi timp, cand burtosii si manelistii s-au dus pe la casele lor, la fel si rockerii semi-beti si semi-drogati. Luni in Vama e liniste, e doar marea si nu iti trebuie nimic altceva.

Sambata am fost la Balcik. E atat de aproape si atat de frumos ca e pacat sa nu faci un drum pana acolo. Merita.

Niciun comentariu: