Am fost la munteee!


Am fost la munte, dupa cum anuntam. Acu vreau inapoi. Pot? Ma lasati sa ma duc pe deal?
Sambata dimineata (adica la 10 :D) am plecat spre Fundata. Drumul, care trebuia sa dureze 2 ore, fara probleme, s-a dovedit mai complicat decat credeam din cauza unei ciudate lipse de orientare. Cu ocazia asta am descoperit inside out doua orase minunate, Pitesti si Campulung. Sper sa nu mai am parte de ele prea curand.
Intr-un final am ajuns si la destinatia noastra. Ignorand numele, relativ nefericit, locul este absolut superb. Dealuri verzi, domoale, cu mii de flori galbene.
Singura problema este cantitatea de mancare ingurgitata, mai mare decat cea estimata si mai ales dorita. Dar mi-am propus ca saptamana asta sa mananc doar salata.
Fiind luni, am inceput cu o ciorba de legume si paste cu somon afumat.

2 comentarii:

dan spunea...

da ...ciudata lipsa de orientare. o fi vina copilotului :D

Roxana spunea...

clar, cine altcineva :d