Despre banci numai de bine

rox: sa vezi faza. Ma duc la brd. Îi zic lu ala ca vreau sã anulez cardu si ma intreaba daca e emis de ei. Îi zic ca nu. Zice ca sa ma duc unde e emis . Ii zic ca ieri, colega lui a zis ca se poate si la ei
dan: asa. Sunt putori ma
rox: se uita la mine si zice "a, da...atunci inseamna ca se poate"
dan: daca poa sa te trimita undeva de ce nu
rox: ii dau certificatu alea alea
dan: idiotul naibii
rox: imi da doo foi de completat. Le completez si se apuca apoi sa bage ce am completat eu pe foi...in calculator. :-?
dan: =))
rox: asta a durat juma de ora
rox: \:D/I-as fi zis ca e bou
rox: dupa care o chema pe una si zice "cum fac sa mi se actualizeze baza de date"??
rox: aia da din umeri. El se uita tamp la calculator. Eu....respir adanc
dan: nu avea un buton de "update baza de date"?
rox: pune mana pe telefon si suna la dracu stie cine...ala de stie baza de date
dan: :)) moron
rox: si se apuca sa-i citeasca lu ala datele mele pe care eu le trecusem pe foaie, el le trecuse in calculatoru lui...
rox: si acu le trece si ala direct in baza de date I suppose
dan: ce penaaaali :)))
rox: alalalt probabil ca ii zice ca are nevoie de foile completate de mine si de copia de pe certificatul de casatorie pentru ca desteptul din fata mea ii spune "ti le trimit prin posta zilele astea "
rox: are you kidding meeee ?
rox: dupa care mai scoate o foaie la imprimanta, ma pune si semnez si zice zambind "cam asta a fost, intr-o luna vi se va inchide contul"
rox: cu totul a durat 45-50 de minute
dan: oooo ... rapid :D
rox: <:-P

Niciun comentariu: