Ma urmareste codu galben

Azi este ultima zi inainte de prima zi de concediu. Adica e aproape concediu pentru ca pe langa ca e ultima zi inainte de prima zi...e si vineri, ceea ce inseamna intotdeauna ultima zi inainte de o zi de relaxare.
Am facut bagajele, le-am pus in masina, am spalat capu, am taiat picioarele, am ales cremele, ciorapii, tricourile...am inchis geamurile si am incuiat usa. Sunt gata sa nu aud de munca o saptamana. Din pacate, nu pot inchide robinetu la ploaie. As zice chiar ca dimpotriva, norii se tin dupa noi.
Initial planuisem sa mergem in Bucovina, dar au venit ploi si inundatii. Am schimbat traseu si am decis sa mergem in maramures. Minunat, dar, azi au mutat porcaria aia de cod galben de furtuna in vestu tarii.
God, may I be allowed to object?

2 comentarii:

Bonzsúr spunea...

I had a great time reading your blog! Keep on!

Roxana spunea...

I am glad you did :) Keep reading and I'll try to keep writing