Anduranta la mall

Duminica, am fost la mall. Pana acum, nimic neobisnuit. Presupun ca multi dintre cei care nu citesc aceste randuri (:d) merg la mall. Eu nu sunt mare fan, ma apuca cheful destul de rar, cam o data pe luna sa zicem, si nici atunci nu am rabdare sa stau prin magazine mai mult de 1-2 ore.
Duminica a fost pentru mine un test de anduranta. Am stat in mall de la 12.00 la 19.00, din care o ora juma doar in zara. Recunosc ca nu a fost alegerea mea, ci am insotit niste prieteni din alt oras, dar chiar si asa, altruismul meu s-a dus dracu pe la ora 5 cand am intrat la un film impreuna cu partea masculina a grupului. Ma recunosc invinsa. Nu sunt in stare sa petrec 5 ore in magazine, in aceleasi magazine mai ales.

Credeam ca sunt in stare. Ca pot. Ei bine, nu. Limita mea e pe undeva pe la doua ore juma. Dupa aia, e chin si testare la limita a vointei. Si ce-i mai rau, nici nu puteam sa imi arat nefericirea, sa fiu artagoasa si sa ii las balta.

Asta inseamna ca nu sunt o femeie adevarata, nu? Ca nu sunt moderna.
Oaleuu... :d

Un comentariu:

dan spunea...

trebuie sa ma laud si eu cu acelasi lucru. am stat 7 ore in mall. in timpul asta nu am intrat decat in zara pentru 2-3 minute cat prietenul nostru din alt oras i-a alimentat portofelul prietenei lui (tot din alt oras). apoi am jucat o ora de biliard, am vazut un film, am baut o cafea, si am mai vazut un film. destul de placut :)