Dupa borsu de peste

S-a dus. O saptamana in delta s-a dus...Azi e prima zi de munca. Oribil. In mod normal, la ora asta, as fi in pauza de dupa borsu de peste si saramura, cu burta pana in gat si asteptand ora 5 ca sa luam trocariciu spre plaja. In schimb, stau la calcultator, cu aeru conditionat in cap si asteptand ora 6 ca sa plec spre casa...Minunat.
Dar, sa nu disperam, mai avem un pic de concediu peste 2 saptamani.

Revenind la delta, a fost foarte misto. Un pic mai racoare decat la noi, apa tocmai buna de balacit, pelicani, vaci, mult bors de peste si alte bunatati cu peste facute mai bine ca la mama acasa :d, plimbare cu barca, cormorani, salcii, starci, nuferi, stuf, mult stuf, miros de apa, de mare, de lipsa de griji, somn, nu prea mult, plaja, povesti.

A fost frumos.

Ca sa fiu corecta pana la capat, toata povestea a inceput ca dracu. Am ajuns in Sf. Gheorghe dupa juma de zi de mers ba cu masina, ba cu vaporu. Obositi, transpirati, cu pofta de baie. Am coborat de pe vapor incarcati de bagaje si incepem sa ne gandim cum sa facem sa ajungem din port la vila. Dupa circa un sfert de ora de stat in praf, am gasit o caruta care sa ne duca acolo. Ajungem fericiti, platim omului 200.000 si ne postam in fata receptiei de la complexul delfinul ca sa ne cazam. Dar lucrurile nu sunt asa simple. Aflam cu mare bucurie ca trebuie sa ne intoarcem in centrul satului, aproape de portul din care tocmai plecasem, pentru ca acolo e vila noastra si acolo se face si cazarea. Normal aceste detalii neimportante nu sunt mentionate si pe site-ul complexului cu pricina asa ca inca un grup de tolomaci a facut acelasi drum de pomana cat stateam noi sa discutam cu doamna de la receptie. In cele din urma, dupa multi nervi, un mic volei de plictiseala si cateva injuraturi, un tractor cu un soi de remorca ne-a dus inapoi in sat. Ca sa fiu si mai corecta, nici camerele nu prea erau de trei stele, dar serviciile au fost super ok, iar oamenii de acolo au fost extrem de atenti.
Una peste alta, daca ajungeti in Sf. Gheorghe, cazati-va la pensiune si mancati in curtea unui pescar. Nu o sa regretati.