Miroase a plaja si a balta

As vrea sa am o idee geniala si sa scriu ceva inteligent. Dar, mi-e somn, mi-e lehamite si mi-e un dor de duca de m-as tot duce...Mai am trei zile de munca. Narile mele adulmeca deja mirosul de apa sarata, de nisip, de balta. Vad deja soarele apunand pe dupa trestii si mirosul de bors de peste. Cerul plin de stele. De cand n-am mai vazut stele....
Mi-e dor de drum. De senzatia ca poate sa fie ce o fi, sa cada guvernu, sa pice avioane (doamne fereste), sa se intample orice...eu nu sunt la munca. Sunt departe si n-am semnal. Mi-e dor sa am in fata un drum.
Mai am doua zile jumate...doua zile si un sfert...

6 comentarii:

dan spunea...

sper ca nu ma chinui in delta cu stelele? da? ca alea se vad seara si seara sunt tzantzari malefici.
da??

Roxana spunea...

e nu..te pun sa ma plimbi cu barca la lumina lunii...

ina bixade spunea...

sa pice avioane (doamne fereste), sa se intample orice"-tocmai s-a prabusit un avion (Brazilia), asa ca, be careful what you wish for, it may come true :) (din pacate, o tragedie )

Roxana spunea...

asta asa e, din pacate. si in nici un caz nu imi doresc asemenea nenorociri...
dar, cand astepti concediu dupa un an de munca, ai tendinta sa devii un pic egoist si sa te gandesti un pic mai mult la tine decat la problemele de la servici

Leeloo spunea...

Auzi Dan, te invita sa va spalati pe dinti impreuna. Roxana sa pozezi stelele alea, si pe Dan cand e muscat de tantarii malefici :o
tocmai am zis o prostie. OOPS!

Roxana spunea...

pozez tot si postez..:d