Issues

Exista doua categorii de oameni care ma calca pe nervi in mod constant si repetat in ultima perioada: meseriasii si scuipatorii.
Prima categorie include in primul rand zugravii si problemele cu ei sunt de natura personala (un reprezentant fidel al acestei bresle imi ridica tensiunea de vreo 3 luni), iar a doua categorie este plina de indivizi pe care am placerea sa ii vad zilnic. In cazul in care nu s-a inteles, este vorba de barbatii feroce care scuipa pe strada, isi sufla nasu in degete si apoi, cu un gest delicat, arunca mucii pe jos si, nu in ultimul rand, aia de fac pisu in strada, la vedere..ca doar ce naiba..oameni suntem toti. Desi sunt trei tipuri distincte, cred ca nu gresesc sa ii includ in aceeasi oala.
Daca aveti cumva treaba de zugravit, sfatul meu este sa va inarmati cu muuuulta rabdare, bere, tutun, o tuica si niste conserve de fasole cu carne in cel mai rau caz...pentru ca respectivii indivizi vor trebui hraniti si udati muuuulte luni (cu mult peste ce va estimeaza ei la inceputul lucrarilor) si asta in cazul fericit in care nu va lasa balta vreo 5-6 saptamani pentru ca "au de terminat ceva in alta parte".
Spor la munca!

3 comentarii:

ina bixade spunea...

Vaai ce urit si gretos acest subiect al mucoaselor-fluidelor gasite pe strazi :)Dar da, e adevarat, nici eu nu suport (da' oare cine suporta) nesimtitii astia care isi sufla lichidele nazale pe asfalt sau arunca ditamai flegma grojuoasa (ih)in care poti calca si chiar aluneca. Cit priveste faza cu zugravii se pare ca e o chestiune personala, dar nu esti singura persoana(din Romania) pe care o aud plingindu-se de neprofesionalismul celor din categoria care infrumuseteaza peretii. Aici, the painters are very professional si in general cei care fac parte din aceasta grupare(vopsitorii,the plumbers,timplarii etc) sint responsabili si furnizeaza servicii de calitate. In US satisfactia clientului, implicit customer service,este f. importanta! Mda, nimic nou, pina aici, dar aveam chef de putina vorbaraie si cum am aterizat pe acest blog al tau, care este open for public:) am zis sa spun si eu cite ceva, mai ales ca m-am enervat pe zugravii romani care nu respecta regulile muncii lor:)Noapte Buna. Cu drag, Ina New-Yorkina :)

Roxana spunea...

BUna Ina
Cu suzgravii este intr-adevar o problema personala, in primul rand, dar din pacate nu este o exceptie. De fapt, situatiile in care auzi oamenii spunând ca sunt multumiti de zugravi, si ma refer aici la ritmul de munca si nu la calitatea lucrarii (care by the way este ok) par sa aiba o pondere majoritara.
Neata :)

dan spunea...

m-am reprimat vreo 2-3 zile curiozitatea...insa nu mai rezist!

modul asta de a-ti lasa mucii pe asflat cu ajutorul unui singur deget asezat dibaci pe nara se invata sau se "fura"?
stie cineva? :P