Azi a venit toamna

Asa deodata. Ca in poeziile lu Toparceanu. Ieri era vara si azi e toamna. Ieri era soare, cald, vreme de inghetata si bretele, vreme de stat la terasa si savurat un Green Apple. Ieri puteai inca sa ma mai amagesc cu ideea ca e vara. Dar azi s-a terminat. E frig, innorat, ploua si frunzele parca s-au ingalbenit deodata. Miroase a baltoace cu noroi, vant rece si vreme de stat sub plapuma. Ceea ce nu ar fi neaparat rau daca nu ar trebui sa ies din casa si sa vin la munca. Vreau vara inapoi, nu sunt inca pregatita sa accept toamnaaaa....

2 comentarii:

ina bixade spunea...

Eu prefer primavara, dar de la o vreme am inceput sa indragesc toamna, asta si poate ptr. faptul ca in NY toamna este cu adevarat frumoasa. Imi plac lunile Septembrie si Octombrie. Noiembrie insa nu prea mai imi convine.(ma deprima timpul acela bacovian, gri, cind uneori ma pot asocia cu frunzele rupte -galbejite, cu noroiul de pe jos, atit cit se poate gasi aici:), adica incerc sa spun ca toamna , starea mea de spirit este cam down asa si maninc si cam mult:) ceea ce ma face sa ma simt cam greoaie si ... nerabdatoare sa vina primavara din nou. ) Din primavara-vara, prefer Aprilie- Mai-Iunie. Desi sint nascuta in toiul iernii, nu suport albul ei, nu functionez bine. La revedere.

Roxana spunea...

si aici e frumos in septembrie, cand e soare si cerul are un albastru mult mai intens decat vara. Mai ales in parc e minunat. Din pacate, dupa soare vine frigul si ploaia si mai ales baltile :D
Presupun ca de balti nu scapi nici tu acolo...:p