Vamesa romanca si chilotii "secreti"

Vama romana mi-a furat chilotii. Sau aia de impacheteaza chestii la Victoria's Secrets au uitat sa ii puna in pachet. Dar totusi cred ca o tanti de la vama mi i-a furat pentru ca era Valantine's Day si vroia si ea niste chiloti noi...
Cel mai distractiv e ca desi am sapat in cutie dupa ei si am oftat amarnic in lipsa lor, am platit 5 dolari pentru ei, plus niste shipping, plus TVA, plus taxe vamale.. :D
Si in tot acest timp, o vamesa grasa ii poarta fericita in timp ce ii pregateste sotului sarmalele si cutia de bere.
Cel putin asa imi place sa cred.

3 comentarii:

ina bixade spunea...

Eu nu suport Posta Romana!!! Cind am trimis colet acasa, i-au furat chilotii bunicii. Coletul avea 30 de kile, iar la destinatie au ajuns doar 25, deci 5 kg au furat.Sint aproape sigura ca nu cei de la VS sint de vina, ci, cei de la Vama sau Posta Romana, care sint niste furaciosi:) Nu am incredere in ei si de cite ori trimit ceva in Romania stau cu teama ca nu ajunge intact.Nu suport sa-si bage ei nasul in coletele mele. Pacat ca ai avut si tu asa o experienta urita. Succes next time.

Roxana spunea...

da, e destul de frustant ca platesti niste bani si apoi astepti sa vina si te trezesti ca lipsesc lucruri din pachet, desi ele sunt trecute pe factura...
oricum e prima data cand patesc asa. Sper sa fie si ultima

Ana spunea...

eu cred ca e mai bine ca nu i-ai primit. :D Dupa cum stii, din a mea experienta, masurile nu prea se potrivesc. Eu am comandat chiloti S, care dupa masurile noastre din România sunt de fapt M. asa am ajuns la concluzia ca americancele au fundul mai mare, si probabil mai bombat :))