de-ale lu mac

Eu nu mananc de la mac. Decat in disperare de cauza sau cand astept pe cineva si tre sa pierd vremea. Imi iau un suc, cel mult o portie de cartofi.
Anyway, azi am ajuns la mac in cautare de mancare pentru colegi. Ma pun la coada, stau, stau..ajung in fata si ii zic sigura pe mine baietului de acolo ca vreau "un mcpuisor si doo portii de cartofi mari". La care el ma intreaba senin "cate felii de bacon la puisor?"
Eu il privesc, el ma priveste nevinovat si ma gandesc ca probabil mcpuisoru contine bacon in mod normal si ca dilema se refera doar la numarul de felii...
Ii spun ca vreau cu o felie.
Dupa 2 minute, cand ma pregateam sa plec, o tanti din spatele meu comanda un mcpuisor. Baietul revine cu intrebarea "cate felii de bacon". La care femeia, mai cunoscatoare decat mine, il intreaba "de ce cu bacon?"
Oratania de la mac reformuleaza senin intrebarea "vreti sa va adaugam bacon la macpuisor?". Si femeia raspunde NU.
Adica, daca merge, de ce sa nu mai fraierim putin lumea, sa mai bagam o felie, sa mai facem 1,5 lei in plus de caciula ????
Mac sucs si cartofii lor sunt naspa

Niciun comentariu: