Unde e soarele?

In weekend am reusit sa ajung la munte. Nu cine stie unde, la Bran, loc populat in special de pensionari si oameni mari :d De fapt, intru si eu cel putin intr-una din categorii. Una peste alta a fost frumos, vesel, distractiv (de vina a fost sania, tiroliana si compania), dar un cuvant greu de spus l-a avut si vremea. Sambata a fost exact cum ti-ai dori sa fie cand te duci la munte: zapada, aer curat, rece, intepator si soare, cer senin, albastrul ala pe care nu il vezi in bucuresti decat in unele zile de primavara.
Si, duminica s-a dus dracu. De duminica nu tu soare, nu tu cer albastru, nu tu zapada alba si pufoasa. In schimb, jeg, noroi, gri, frig urat si ...am spus nu tu soare?
Vreau soarele inapoi sau macar sa se inchida fabrica si sa ne lasa sa zacem toti acasa.
PS: acest post este dedicat celor care zic "mai scrie si tu ceva..." :d

3 comentarii:

Leeloo spunea...

soare? vreau si eu soare :(( m-am saturat de frig, de gri, de tot ce tine de iarna..cred ca fac greva si intru la hibernare..eh...daca as putea

Roxana spunea...

pai cine nu te lasa?
hiberneaza....

Leeloo spunea...

nu ma lasa constiinta...in fiecare zi imi zice "trebuie sa te trezesti! treci la munca!"