puti, nesimtituleee, puuuuuti

Saptamana asta am o problema cu metroul.. De fapt cred ca sunt niste frustrari mai vechi care acum au rabufnit.
In metrou, dimineata la ora 8 juma, puteeeeeeeeeeee. Seara la 5 juma, pute iar. Nush cum e la pranz, dar nu cred ca e vreo diferenta majora.
Intrebare mea e oamenii cand se spala? La ce ora adica? Probabil dupa 9 dimineata si dupa 6 seara. Alta explicatie nu am.
Propun ca atunci cand iti cumperi cartela sa primesti si un deo mic. Sau bodigarzii din metrou sa imparta parfumuri. Sau sa existe niste angajati care sa se plimbe de colo colo, sa adulmece si apoi sa tipe "puuuti!!!", aratand bineinteles cu degetu spre nesimtit.
Poate asa, peste 3.000 de ani, oamenii nu vor mai puti dimineata la ora 8 juma.

5 comentarii:

Mizeria Inumana spunea...

Te-ai gandit vreodata, ca din prisma lor tu nu esti in regula? Adica, ceva de genul "Cah!!"

Roxana spunea...

ma , sincer , nu m-am gandit. Dar s-ar putea sa ai dreptate....
Tu ma sfatuiesti sa renunta la dus si deo? Ca mie imi convine, mai mult timp pt cafea si somn...

Mizeria Inumana spunea...

Sigur... renunta... si la spalatul pe dinti... sunt tare curios ce-o sa iasa! :D

dan spunea...

buuueeei...mai usor cu sfaturile astea :P

Leeloo spunea...

si sa mai mananci si la micul dejun o ceapa-doo :D