Complicated life and stuff

Unii oameni au o viata foarte complicata. Sau asa pare citindu-le insemnarile de pe bloguri. In fiecare zi cate un concert, o petrecere, un vernisaj, alergand de la un teatru la altul, dintr-un oras in altul. Aproape o data pe saptamana in viata lor apare o problema. Cu masina, cu iubitul, cu mama, cu serviciul...toate extrem de serioase si complicate.
Viata lor pare un roman de aventuri si ma gandesc cat de obositi trebuie sa fie. Incerc sa ma gandesc de ce probleme majore am avut eu parte in ultima vreme, care ar fi "evenimentele" pe care ar trebui sa le povestesc si, la dracu, nu gasesc nimic.
Am o viata absolut banala. NU rea, doamne fereste, ci obisnuita. Adica nu m-am certat cu nimeni, nu am dileme la ce concert sa alerg mai intai, nu m-am trezit singura noaptea in padure pentru cine stie ce motiv, nu am patit nimic memorabil, nu am intalnit nicio vedeta, nu am tratat de depresie niciun prieten sinucigas si nu am fost tarata pana acasa beata crita. Ever.
Am un serviciu normal, prieteni normali, un sot super, dar normal (:)), concedii vesele si interesante, in locuri minunate, dar...fara evenimente neobisnuite. Merg uneori la teatru, as vrea mai des, dar de cele mai multe ori mi-e lene sa stau la coada la bilete si ma gandesc ca un ceai cald pe canapea alaturi de dan este mai atractiv...
deci, do i have a problem????

2 comentarii:

dan spunea...

cum nu ai ma probleme?
sa ne aducem aminte ca ne-am ciodndanit pe motiv de 2 si nu 3 sau invers (pentru cei care nu inteleg la ce ma refer, ei bine vorba de pozitia repartitoarelor de caldura).

Roxana spunea...

pai da, si certurile sunt pe subiecte banale :d