vineri

Si luni s-a facut vineri :D
Am si scuze si motive si tot ce trebuie pentru lenea de a scrie, dar pana la urma cred ca nu conteaza prea mult. Team-buildingul fuse si se duse si acum am o noua preocupare. Revelionul. Presimt ca anu asta o sa dorm pentru ca toata lumea pare sa plece prin alte tari.
Revenind la teambuilding, a fost chiar frumos. Am dansat, am jucat tenis, ping-pong, am stat pe cal (nu se poate spune ca am calarit pt ca eu nu am facut nimic decat sa ma tin strans de saua bietului animal), m-am dat cu tiroliana si am tras cu arcul. Lumea a fost ok si cel putin aparent s-au simtit bine ceea ce a evitat situatiile penibile in care stai si astepti sa treaca timpul.
Dar, daca cineva spera ca un team-building ar putea schimba atmosfera din birou sau ca brusc lumea devine mai altfel...se inseala
Cu exceptia zilei de luni, cand ne-am amuzat uitandu-ne la poze, de marti, lucrurile au revenit la normal....

2 comentarii:

dan spunea...

poi ce te asteptai? efectul unui team-building dureaza foarte putin :P
de aia e nevoie de asa ceva periodic

Roxana spunea...

de acord