Inghetata

Treaba asta cu blogu se dovedeste mai dificila decat credeam. E ca inghetata. Uneori ai o pofta nebuna de inghetata si te apuci sa mananci, alteori ai pofta si nu gasesti inghetata dorita...iar cateodata pur si simplu nu ai chef de inghetata...
Cam asa e si cu scrisul pe blog.
Lumea zice scrie scrie si tu ceva...si tu te gandesti ...bine bine da ce sa scriu?
Exista oameni care isi povestesc viata pas cu pas...zi de zi..chiar ora de ora. Fiecare intamplare din metrou, din masina, din casa...afli ce au mancat, ce au baut, cat, unde, cu cine dorm, cum :d
Eu in schimb povestesc pe unde am mers, ce am vazut interesant, ce m-a enervat...in fine treburi care ies din banalul unei zile obisnuite. Si de aceea, nu am ceva de scris in fiecare zi.
Acum de exemplu sunt la faza "stat la munca si facut planuri pentru vacanta de vara". As zice ca e defect profesional (asta cu cautatu, investigatu, planuitu de subiecte), dar nu e asa. La fel faceam si in liceu si mai ales in facultate. Prin iarna incepeam sa ma gandesc la vacanta de vara si vara ma gandeam ce fac de revelion. Urmau discutii cu prietenii si normal ca in cele din urma rezultatul era cu totul altul. Dar, cautarea, imaginarea unei calatorii faceau si inca fac zilele urate de iarna bucuresteana mai usor de suportat.
Acum, planuiesc concediul de vara, in spania :).
Mini-concediul din martie la londra e gata planificat. :D

6 comentarii:

dan spunea...

eu fiind beneficiarul concediilor ma bucur ca ai chef de planificat :P

Roxana spunea...

asta vedem noi...de unde stii unde te duc?
:D

dan spunea...

poi mi-ai zis unde ma duci :D

Leeloo spunea...

la Tecuci! :p

Roxana spunea...

exact :D

dan spunea...

intotdeauna am fost fascinat de tecuci. nu in sensul cel mai bun...insa sunt fasicant de orasul tecuci.