Me me me, all about me

Vine Craciunu. Chiar daca locuiesc in bucuresti, la bloc, nu stiu decat un inceput de colind, nu ma duc cu sorcova si nu fac cozonaci, adica in general, nu respect obiceiurile de sarbatori (din pacate), apropierea Craciunului are ceva fermecator in ea. Beculete colorate, globuri, beteala, ganduri bune, prieteni, familie, cadouri, zane, dorinte. Un pic de magie. Cel putin asa simt eu.
Dar, pentru ca pana la sarbatori mai e un pic, m-am gandit sa fac o lista cu ce imi doresc. :d
http://www.youtube.com/watch?v=VvOMJprmJsY
vin fiert cu scortisoara, prajituri cu ciocolata, tort cu fructe de padure, acadele, cioco cu menta, mere coapte cu sirop.
o bluzita culoarea prunei, o fustita la fel, cizme maro care nu aluneca, un fular colorat, o geanta mare maro.
o carte pe care sa o ador, o rama pentru leonardo, flori parfumate, set de pat colorat si moale, un cd dragut, 5 comedii, un vin rosu dulce, papuci caraghiosi, 2 farfurii aiurite, mirodenii ciudate.
globuri mari, pictate, un brad mic si stufos, miros de iarna si de brad, scartait de zapada, nas rosu de la ger, dimineata cu ceai cald si miros de soba, prieteni cu cadouri in brate, colinde.
ai mei, ai lui, noi doi
ceai fierbinte in rendez-vous, prajitura la chocolat, bere cu carnati la caru'
parfum, gel de dus cu miros de vara
hartie de cadou rosie, fundite, manusi, o tunsoare noua, pupici multi

6 comentarii:

dan spunea...

bere cu carnati se aproba pe loc.
pentru restul te rog sa faci un referat si sa il depui la registratura :*

Roxana spunea...

daca ne complicam in birocratii de astea inutile...lista se va lungi :d

dan spunea...

pa si io ce primesc ? haaah?

Roxana spunea...

asta e lista meaaa...fa-ti si tu lista si trimite la mosu

Leeloo spunea...

scartait de zapada...eeek nu place la mine

hehe..bluzite, fustite, fularase, gecute, pupici, leneveala...cred ca o sa imi fac si eu lista de Craciun :D

Roxana spunea...

eu nici nu am terminat lista...:)