Overload

Cred ca am o problema la cap.
Mi-am dat seama ca s-ar putea ca cerebelul meu, sau acea parte de creier responsabila cu retinerea lucrurilor noi, habar n-am cum o cheama...anyway, acea parte a capului meu este prea-plina.
Zilele trecute vorbeam cu o colega despre examene si mi-am dat seama ca mi-ar fi extrem de greu in acest moment sa invat pentru vreun examen.(slava domnului ca nu e cazul).
Nu cred ca mai e loc in capul meu pentru noutati si revelatia vine din doua semne.
Primul e ca nu retin bancurile. Pot sa aud unul sau 30 intr-o zi, nu retin nimic. Seara, daca vreau sa le repet, descopar cu surpriza ca nu mai stiu nimic.
Al doilea semn vine din zona literara. Citesc destul de mult, cu placere, uneori cu foame, dar, la o luna dupa ce termin cartea (chiar mai putin de o luna :d) nu mai stiu nici cum se chema, nici cine a scris-o, iar despre numele personajelor nici nu poate fi vorba. Uneori imi aduc aminte despre ce era vorba in poveste, dar, alteori, sunt complet amnezica. Mi-e imposibil sa spun ce am citit ultima data.
Presupun ca e vorba de stres, oboseala, poluare...motivele clasice care iti sunt oferite in astfel de cazuri.
Pana una alta, cred ca trebuie sa mai uit din ceea ce stiu ca sa fac loc in cap unor informatii noi.

2 comentarii:

dan spunea...

ai putea la fel de bine sa uiti ca au vazut terminator 2, arma mortala 4, die hard x si o gramada de alte filme pe care le-ai vazut mai demult si pe care nu vrei sa le mai vezi chair daca e singurul film de vazut pe care il avem la dispozitie intr-o anume seara.

mai bine die hard 2 decat euforia :P

Roxana spunea...

pai si la filme, si la carti, daca le revad, recitesc..imi aduc aminte imediat de ele :d